Organizacja rozpoczęcia nowego roku szkolnego
- przez
- Admin
- 9.00 – msza św. w kościele oo. Franciszkanów (na mszę, oczywiście z zachowaniem przepisów związanych z epidemią COVID-19) zapraszamy w szczególności uczniów klas I oraz ich rodziców, a także pozostałych uczniów i nauczycieli.
- 10.00 – uroczysta inauguracja roku szkolnego w hali sportowej (dyrekcja szkoły, poczet sztandarowy oraz uczniowie i wychowawcy klas I oraz inni nauczyciele). Ze względów epidemicznych w uroczystości nie uczestniczą rodzice uczniów klas I.
- 11.00 – spotkanie uczniów wszystkich klas z wychowawcami w szkole wg planu:
1 A (wych. mgr Agnieszka Kuc) – sala 113
1 C (wych. mgr Paweł Kurczewski) - sala 107
1 D (wych. mgr Paweł Przybylski) - sala 106
1 F (wych. mgr Piotr Berda) - sala 5
1 I (wych. mgr Katarzyna Matuszak) - sala 109
2 A (wych. mgr Przemysław Bandel) – sala 110
2 C (wych. dr Krzysztof Nowakowski) - sala 12
2 D (wych. mgr Milena Jankowska) - sala 111
2 E (wych. mgr Łukasz Raczkowski) - sala 13
2 F (wych. dr Anna Romaniuk) - sala 11
2 H (wych. dr Mieczysław Kulas) - sala 4
p 3 A (wych. mgr Ireneusz Okoń) - sala 112
p 3 C (wych. mgr Hanna Skrzypczak) - sala 1
p 3 F (wych. mgr Edyta Sidor - Banaszek) - sala 16
p 3 G (wych. mgr Anna Domaradzka) - sala 2
g 3 A (wych. mgr Jolanta Błach) - sala 114
g 3 C (wych. mgr Kinga Mischke) - sala 6
g 3 F (wych. mgr Katarzyna Zawodni - Żychlińska) - sala 17
g 3 G (wych. mgr Izabela Kilon) - sala 14
Dodatkowe procedury profilaktyczne obowiązujące w Marynce od 1 września 2021 r.
- przez
- Admin
Zapraszamy do zapoznania się z treścią dokumentu, który dostępny jest tutaj.
Rekrutacja do klas pierwszych
- przez
- Admin
Wnioski do Dyrektora Szkoły o przyjęcie do klasy pierwszej Liceum Ogólnokształcącego św. Marii Magdaleny, można składać osobiście w sekretariacie lub drogą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., w terminie:
do środy 25 sierpnia 2021 r. do godziny 12:00.
Tego dnia wszystkie podania – zarówno te nowe jak i dostarczone wcześniej, zostaną rozpatrzone, a do osób, których prośby będziemy mogli spełnić – zadzwonimy.
Rodziców chcących się spotkać z Panem Dyrektorem w dniu 26 sierpnia br. zapraszamy we wcześniejszym terminie – również do środy 25 sierpnia br. do godziny 12:00.
Rekrutacja uzupełniająca
- przez
- Admin
Uprzejmie informujemy, że przyjmowanie oryginałów dokumentów w dniach 17-20 sierpnia odbywać się będzie w sali 107, według następującego harmonogramu:
- 17.08 (wtorek) w godz. 11.00-13.00
- 18.08 (środa) w godz. 10.00-13.00
- 19.08 (czwartek) w godz. 10.00-13.00
- 20.08 (piątek) w godz. 13.00- 15.00
Sala 107 znajduje się na pierwszym piętrze, po prawej stronie.
Lista potrzebnych dokumentów znajduje się poniżej, w komunikacie o przyjmowaniu oryginałów dokumentów w rekrutacji podstawowej.
Komunikat o wolnych miejscach w Marynce
- przez
- Admin